Eerste WK-commercial verschenen

WK

Het duurt nog een paar weken totdat het wereldkampioenschap (WK) voetbal in Qatar officieel van start gaat. Uiteraard zijn België en Nederland officieel van de partij. Met dit naderende toernooi, is het voor sportliefhebbers natuurlijk een mooie winter om van te genieten. Vanzelfsprekend biedt het toernooi ook ruimte voor een extra selectie aan sportweddenschappen, waar diverse bookmakers volop in zullen gaan zetten. Het Nederlandse BetCity trapt af met een eerste commercial, waarover je in dit casino nieuwsbericht meer leest.

Wedden op WK-wedstrijden

Bookmakers bieden tijdens het wereldkampioenschap voetbal in hun sportsbook een extra segment aan. Hier worden alle voetbalwedstrijden gepresenteerd die op het programma staan. Met 32 deelnemende landen, zal het met name in de groepsfase een buitengewoon drukke bedoening worden met tegen de vier wedstrijden per dag. Dit van ’s ochtends tot ’s avonds, waardoor er genoeg te kijken valt.

Gezien het wereldkampioenschap voetbal voor zowel vaste voetbalkijkers als de meer casual volgers interessant is, valt er enigszins een nieuwe doelgroep te bereiken. Om iedereen ervan bewust te maken dat wedden op het wereldkampioenschap voetbal mogelijk is, heeft BetCity een commercial gelanceerd. Daarmee zijn ze de eerste die hun WK-campagne aftrappen. Bekijk de commercial hieronder.


De commercial laat op feestelijke wijze zien dat je eenvoudig een weddenschap af kunt sluiten, onder andere via je mobiel. Dit om aan te stippen dat je overal waar je maar wilt mee kunt doen aan een weddenschap, zoals tegenwoordig gebruikelijk is. De commercial op zichzelf is verder vrij duidelijk in wat het probeert te doen, namelijk de WK-hype aanzwengelen. Daarbij is BetCity ook een speciale promotie gestart.

BetCity WK-shirt

Het inhaken op een voetbaltoernooi met leuke acties is al zo oud als de weg naar Rome, maar meestal zijn het supermarkten die dit doen. BetCity komt nu echter ook met een leuke promo, zo kun je namelijk het zogeheten ‘Grote Speler WK-shirt’ claimen. Hiervoor moet je een weddenschap van tenminste € 20,- plaatsen op het WK. Dat moet je doen op een weddenschap met een quotering van 1.30 of hoger. Als je voldoet aan de voorwaarden, zal het shirt naar je opgestuurd worden.

Daarmee mag wel duidelijk zijn dat BetCity groots inzet op het aanstaande kampioenschap. Ze zijn op dit moment de enige, maar het is een kwestie van tijd totdat andere online casino’s en bookmakers met vergelijkbare acties en promo’s komen. Of daar ook een te claimen fysieke goodie bij zal zitten is afwachten. Dit is deels afhankelijk van de wettelijke regels die hiervoor in België gelden en wat er rond de Rode Duivels verzonnen kan worden.

Met een deelname van de Belgische ploeg aan het WK-voetbal kan het niet anders dat de Belgische bookmakers hier ook vol op in gaan zetten. Met name omdat de nationale ploeg gezien wordt als één van de favorieten. Sterker nog, de Belgische voetbalploeg staat bij de gemiddelde bookmaker hoger genoteerd dan de Nederlandse ploeg. Uiteindelijk is het natuurlijk afwachten hoe het gaat lopen, maar dat we een mooi WK in het vooruitzicht hebben mag duidelijk zijn.

Bij meer nieuws over promo’s, commercials en andere WK-acties van Belgische en Nederlandse online casino’s, lees je het hier.

Relevant news